زنگ زبان به دنبال ساختن پلی فرهنگی میان ایران و دیگر ملت هاست؛ پرورش شهروند جهانی و کودکان کنجکاو، خلاق و با انگیزه اهداف اصلی این مجموعه است. یادگیری مادام العمر و کسب مهارت های زندگی و سازگاری با تغییرات در محیط های مختلف، تقویت احساس رقابت و هدف مشترک و برقراری ارتباط موثر با جامعه از دیگر اهداف این مجموعه است . امیدواریم بتوانیم به تربیت نسلی نو با تعاملی بهتر با جهان کمک کنیم.

داستان کادلی بانی زنگ زبان، داستانی از قصه های هزار و یک شب نیست! بلکه روایتی زنده از تلاش هزار و یک روزه یک پدر در مسیر دوزبانه شدن زود هنگام کودکش است. آقای معینی در خاطرات خود بیان می‌کند زمانی که پس از ۳سال تلاش بی وقفه، از تلاشش ناامید شده بود به طور اتفاقی با کمک یکی از عروسک‌های دخترش توانست با او رابطه عاطفی به زبان دوم برقرار کند و با اضافه شدن روحیه بازی به روند آموزش توانست با وجود اینکه زبان قالب جامعه و پدر برای تعامل با سایرین فارسی بود ولی با دخترش به زبان آلمانی تعامل کند. زبان دوم مشترکی که زبان قلبشان شده بود.

با شروع دوزبانگی دختر، پدر و مادر این خانواده تشویق به تاسیس مرکزی می‌شوند برای پرورش کودکان چندزبانه و در نهایت پس از تلاش ۱ساله، زنگ زبان تاسیس و فرزند سوم این خانواده کادلی بانی زاییده می‌شود. ما بر این باوریم که عروسک‌ها به کودکان این امکان را می‌دهند تا با خیالی متفاوت از عروسک ها و دیگر چهره ها به بازی‌های تخیلی بپردازند و این فرصت را دارند که عروسک ها را به روشی منحصر به فرد زنده کنند. از این رو کادلی در تمام فضاها و سرفصل‌های درسی زنگ‌زبان حضور دارد و نمایش عروسکی جزو جدایی ناپذیر کلاس‌های ماست.

ورود به کلاس
ثبت نام
اینستاگرام