زنگ زبان به دنبال ساختن پلی فرهنگی میان ایران و دیگر ملت هاست؛ پرورش شهروند جهانی و کودکان کنجکاو، خلاق و با انگیزه اهداف اصلی این مجموعه است. یادگیری مادام العمر و کسب مهارت های زندگی و سازگاری با تغییرات در محیط های مختلف، تقویت احساس رقابت و هدف مشترک و برقراری ارتباط موثر با جامعه از دیگر اهداف این مجموعه است . امیدواریم بتوانیم به تربیت نسلی نو با تعاملی بهتر با جهان کمک کنیم.

پیشرفت خواستی همگانی برای رسیدن است. اما واقعیت اینجاست که مسیر پیشرفت هیچ مقصدی ندارد و برای رسیدن همواره باید در حرکت بود. آنگاه که با هدف ایجاد یک آموزشگاه زبان دوم برای کودکان و خردسالان پا به میدان نهادیم، می دانستیم که همواره باید در تلاش باشیم تا لحظه ای وقفه در مسیر رو به جلو کودکانمان ایجاد نشود.

درخشش بی وقفه مدرسه زندگی زنگ زبان حاصل دستاوردها و پتانسیل های منحصر به فردی است که حاصل دوره ای بی وقفه از مشورت و تجربه است، ما همواره برای درخشش خود در حال خودسازی هستیم.

ویژگی های منحصر به فرد مدرسه زندگی زنگ زبان:

·        توجه به نیازهای کودکان و خردسالان: آموزشگاه زنگ زبان با توجه به روحیات، نیازهای پایه، ویژگی های دوره ی کودکی و خردسالی و در نظر گرفتن رفتارهای ویژه کودکان طراحی شده است.

·         استفاده از روش‌های آموزشی جذاب: متد آموزشی در زنگ زبان محدود به کتاب و پلن های معمول نمی شود، ما آموزش را در زنگ زبان با کودکان زندگی می کنیم.

·        محیط آموزشی مناسب: محیط آموزشی زنگ زبان برای استفاده کودکان طراحی شده است، همه چیز در دسترس کودکان قرار می گیرد تا کودکان بتواند با لمس و درک محیط اطراف خود به فراگیری زبان بپردازند.

·        مربیان با تجربه و متخصص: تمام مربیان زنگ زبان علاوه بر تسلط کامل به زبان آلمانی و انگلیسی تحت تعلیم مشاورین تخصصی زنگ زبان برای فراگیری اصول تخصصی ارتباط و تعامل با کودک قرار گرفته اند و مسلط بر هنر تعلیم و آموزش کودک هستند.

·        برگزاری کلاس‌هایی با ظرفیت محدود: کلاس ها معمولا با ظرفیت 12 نفره برگزار می شود، تعداد محدود کلاس ها توجه حداکثری برای کودکان را به همراه دارد.

·        استفاده از تکنولوژی: مدرسه زنگ زبان مجهز به کلاس های های تک می باشد، تا تمام آنچه برای تجربه تمام عیار یادگیری نیاز است برای کودکان مهیا باشد.

·        برگزاری کلاس‌های تفریحی: یکی از برترین ویژگی های زنگ زبان برای ارتباط تنگاتنگ با محیط پیرامون، برگزاری اردوهای تفریحی-علمی است که بر مبنای تقویم فرهنگی مجموعه برگزار می شود.

آموزش هدفگذاری شده: آموزش در زنگ زبان بر مبنای حواس پنچ گانه و هوش 9 گانه گاردنر برگزار می شود.

ورود به کلاس
ثبت نام
اینستاگرام