زنگ زبان به دنبال ساختن پلی فرهنگی میان ایران و دیگر ملت هاست؛ پرورش شهروند جهانی و کودکان کنجکاو، خلاق و با انگیزه اهداف اصلی این مجموعه است. یادگیری مادام العمر و کسب مهارت های زندگی و سازگاری با تغییرات در محیط های مختلف، تقویت احساس رقابت و هدف مشترک و برقراری ارتباط موثر با جامعه از دیگر اهداف این مجموعه است . امیدواریم بتوانیم به تربیت نسلی نو با تعاملی بهتر با جهان کمک کنیم.

لانچ باکس هفته سوم شهریور
10 شهریور

لانچ باکس هفته سوم شهریور

لطفا جدا از قرار دادن کیک، بیسکوییت، شیرینی، شکلات، خوراکی‌های پر شکر، شیرهای میوه‌ای و نوشیدنی‌های صنعتی پرهیز فرمایید؛ مدرس مجاز به سرو آن نبوده و موجب کدورت خاطر کودک خواهد شد.

شنبه:پوره ی سیب زمینی یا لقمه ی دلخواه،کشک،کراکر ماهی،میوه ی دلخواه

 

یکشنبه:عدسی یا خوراک لوبیا یا لقمه ی دلخواه شیر ساده،شلیل،یا میوه ی دلخواه،آلبالو خشکه

 

دوشنبه:نیمرو یا تخم مرغ آبپز،یا لقمه ی دلخواه ،رایس کیک،مغزیجات ،میوه ی دلخواه

 

سه شنبه:نان و پنیر سنگک و خیار و گوجه خرد شده یا لقمه ی دلخواه،شیرساده،بروکلی بخارپز،یا سبزیجات دلخواه

 

چهارشنبه:تخم بلدرچین یا لقمه ی دلخواه،

میوه ی دلخواه،بادام زمینی و مویز یا مغزیجات دلخواه

 

_ تغذیه‌ی سالم و استراحت کافی نقش بسزایی در سلامت و رشد و تقویت سیستم ایمنی کودکان دارد.

**از قرار دادن کاکائو، شیرینی، شکلات، شیرکاکائو، ژله ی خارج از برنامه، فست فودها، چیپس و پفک، پاستیل، اسمارتیز و فرآورده های شکلاتی یا با مغزی یا روکش شکلات، جدا خودداری فرمایید. (مربی مجاز به سرو آن در کلاس برای کودک نمی‌باشد و آن را به کیف کودک بازخواهد گرداند.)

*لطفا خوراکی هایی که داخل "گیومه" قرار داده میشوند در برنامه ی غذایی قرار دهید تا در زمان اسنک عناوین آنها با کودکان کار شود.

لطفا در برنامه ی غذایی کودکان نوشیدنی های طبیعی جهت تامین آب بدن بچه ها و خوراکی های فیبر دار کافی به جهت  جلوگیری از یبوست لحاظ بفرمائید.

در نظر داشته باشید شکر زیاد در وعده های غذایی باعث کاهش سیستم ایمنی کودک، کور شدن اشتها و در نتیجه نخوردن سایر خوراکی ها و همچنین سیری کاذب کوتاه مدت و گرسنگی مجدد

کودک در خلل انجام فعالیت ها  میگردد؛ لذا از قرار دادن  خوراکی هایی با درصد شکر بالا خودداری فرمائید.

تنوع در اقلام و تزئین خوراکی ها نقش بسزایی در خوش غذایی کودکان دارد، لذا لطفا این مورد را لحاظ بفرمایید. (شکل پیتزایی خوراکی ها مانند املت یا پنکیک و...، سیخ ساندویچی، تزئین با شیره یا سیروپ های طبیعی به شکل حیوانات و ...)

برنامه ی غذایی صرفا جهت تسهیل کار شماست و در صورت تمایل به قرار دادن‌ اقلام‌ دلخواه مانعی وجود ندارد (به جز رعایت قرار ندادن اقلام‌ ممنوعه)

 

یک دیدگاه بنویسید

ورود به کلاس
ثبت نام
اینستاگرام