زنگ زبان به دنبال ساختن پلی فرهنگی میان ایران و دیگر ملت هاست؛ پرورش شهروند جهانی و کودکان کنجکاو، خلاق و با انگیزه اهداف اصلی این مجموعه است. یادگیری مادام العمر و کسب مهارت های زندگی و سازگاری با تغییرات در محیط های مختلف، تقویت احساس رقابت و هدف مشترک و برقراری ارتباط موثر با جامعه از دیگر اهداف این مجموعه است . امیدواریم بتوانیم به تربیت نسلی نو با تعاملی بهتر با جهان کمک کنیم.

اخبار آذر ماه 1402
04 دی

اخبار آذر ماه 1402

* شگفت انگیز ترین رویداد اصفهان برای کودکان با محبوس کردن احساسات در شیشه به وقوع پیوست. کودکان ما نیاز دارند با احساسات خود آشنا شوند و با آنها کنار بیایند آنها را بغل کنند و از طرف خود و دیگران بپذیرند ما در زنگ زبان با داستان هیولای رنگ ها به آموزش احساسات و هیجانات پرداختیم.

* چارت تخصصی احساسات در صفحه رسمی زنگ زبان منتشر شد

* با تمام اشکال هندسی به نحو متفاوتی آشنا شوید. کودکان ما با آشنایی با اشکال مختلف می‌توانند بهتر به آشنایی دنیای اطراف خود بپردازند.

* زنگ زبانی ها از تمام احساسات پنج گانه کمک گرفتند تا با حروف الفبا انگلیسی آشنا شوند. در زنگ زبان نقاشی و دست ورزی و بازی های دیجیتال و مهارتی را با هم ترکیب کردیم تا شاهد یادگیری بهتر شویم، چیزی به نام فانیکس...

* چرخی در لابه لای وسایل خانه زدیم تا به خوبی با تمام اجزا آشنا شویم.

* درخت شکرگزاری در زنگ زبان کشف شد!!! ما برای هر آنچه یاد گرفته ایم و تمام آنچه در کنارش احساس خوبی پیدا می‌کنیم در درخت شکرگزاری، قدردان هستیم.

* در یکی از سه شنبه های فان در زنگ زبان در لابه لای تیغ تیز جوجه تیغی  گذشت.

در کنار هم با کاغذهای رنگی جوجه تیغی های بامزه ساختیم.

*به اطلاع عموم مردم جهان می‌رسانیم، امسال قرار است بابانوئل مهمان کریسمس زنگ زبان باشد. کریسمس متفاوت زنگ زبان به استقبال ورود سال جدید میلادی می‌رود.

*دانه های سیاه هندوانه با دستان زنگ زبانی‌ها برای یلدای 1402 رخ نمایی می‌کنند. به بهانه جشن یلدا در آستانه آشنایی با یکی دیگر از مراسمات دیرینه ایرانی به کودکانمان تم‌های هندوانه ای را فراهم کردیم.

 

 

یک دیدگاه بنویسید

ورود به کلاس
ثبت نام
اینستاگرام