زنگ زبان به دنبال ساختن پلی فرهنگی میان ایران و دیگر ملت هاست؛ پرورش شهروند جهانی و کودکان کنجکاو، خلاق و با انگیزه اهداف اصلی این مجموعه است. یادگیری مادام العمر و کسب مهارت های زندگی و سازگاری با تغییرات در محیط های مختلف، تقویت احساس رقابت و هدف مشترک و برقراری ارتباط موثر با جامعه از دیگر اهداف این مجموعه است . امیدواریم بتوانیم به تربیت نسلی نو با تعاملی بهتر با جهان کمک کنیم.

کلاس های های تک
14 اردیبهشت

کلاس های های تک

برای رسیدن به بهترین نتایج باید بهترین مسیر انتخاب شود. استفاده از پیشرفته ترین تکنولوژی های آموزشی نیاز مبرم دستاورد درخشان در یادگیری است.

کنجکاوی یک عامل برانگیزنده درونی و همیشگی است که یادگیری را مستمر می کند. برای اینکه اشتیاق یادگیری در کودکان ما همواره وجود داشته باشد باید حس کنجکاوی و خلاقیت را در آنها زنده نگه داریم.

دنیای اطراف ما هر روز شاهد دستاوردهای جدید در حوزه تکنولوژی می باشد و ما موظف هستیم برای آنکه از مسیر رشد جا نمانیم همگام با رشد تکنولوژی حرکت کنیم.

کودکان سریع تر از ما تغییرات زمان خود را می فهمند و برای دریافت اطلاعات متناسب با نیازهای روز مشتاق هستند، از همین رو است که برای تامین حس کنجکاوی کودکان در زمینه یادگیری و آموزش ما هم باید سوار بر موج فناوری شویم تا زودتر به سر منزل مقصود برسیم.

کلاس های تک چیست؟

با پیشرفت تکنولوژی بسیاری از کلاس های آموزشی به وسایل پیشرفته فناوری از جمله تخته های هوشمند و تعاملی، ویژوالایزر، عینک های سه بعدی و .... مجهز شدند تا آموزش را دردسترس تر، ملموس تر و جذاب تر ارائه دهند.

لزوم بهره برداری از تکنولوژی روز در کلاس آموزشی

امروزه وسایل پیشرفته مبتنی بر تکنولوژی روز، اعم از ساده و پیچیده، به عنوان ابزاری در جهت تسهیل در امر تدریس و یادگیری در آموزش بکار می روند. این وسایل از آن جهت که مباحث تئوری و عملی را با هم ترکیب کرده، باعث ماندگاری یادگیری، تثبیت یافته ها و تنوع بخشی در کلاس می شوند. با توجه به پیشرفتهای علمی و تکنولوژی در عصر حاضر وسایلی همچون : تخته های هوشمند و ....  به عنوان یک رابط توانسته اند نقش خود را به خوبی ایفا کنند.

 امروزه صاحب نظران و اندیشمندان جهان بر نقش مهم و تعیین کننده فناوری آموزشی و تکنولوژی در فرایند یاددهی- یادگیری تاکید می کنند و بر این باورند که میزان بهره گیری و استفاده مطلوب و بجای مربیان از وسایل پیشرفته تکنولوژی آموزشی در ارتقای کیفیت آموزش تاثیرات سازنده ای خواهد داشت. البته شایان ذکر است که مربیان نیز باید به طور صحیح و کارآمدی از این وسایل استفاده کنند. استفاده از وسایل تکنولوژی در کلاس یا همان کلاس های های تک از آن رو که باعث ملموس و عینی ساختن آموخته ها می شود، در تثبیت مواد آموزشی در ذهن دانش آموزان، پایدار کردن آموخته ها و ترغیب دانش آموزان به درس نقش مهمی را ایفا می کنند.

همواره برای رسیدن به اهدافمان به دنبال برگزیدن بهترین ها هستیم؛ مدرسه زندگی زنگ زبان در جهت به روز رسانی و ارائه آموزش نوین زبان دوم به خردسالان و کودکان، با توجه به پشتوانه علمی قوی کلاس های آموزشی خود را به برترین وسایل تکنولوژی در حوزه آموزش مجهز کرده است. ما در مجموعه زنگ زبان شاهد آن هستیم که هر آنچه برای یادگیری کودکانمان مثمر ثمر است، فراهم شده است.

در ادامه می توانید با کلیک بر روی گزینه «چرا روش های تدریس سنتی شکست می خورند» اطلاعاتی در این مورد کسب نمایید.

یک دیدگاه بنویسید

ورود به کلاس
ثبت نام
اینستاگرام