زنگ زبان به دنبال ساختن پلی فرهنگی میان ایران و دیگر ملت هاست؛ پرورش شهروند جهانی و کودکان کنجکاو، خلاق و با انگیزه اهداف اصلی این مجموعه است. یادگیری مادام العمر و کسب مهارت های زندگی و سازگاری با تغییرات در محیط های مختلف، تقویت احساس رقابت و هدف مشترک و برقراری ارتباط موثر با جامعه از دیگر اهداف این مجموعه است . امیدواریم بتوانیم به تربیت نسلی نو با تعاملی بهتر با جهان کمک کنیم.

پانسیون های فصلی

پانسیون های فصلی

دوره های فصلی زبان برای کودکان و خردسالان متناسب با شرایط جوی و و محیطی برگزار می شود.

 

برنامه ریزی و اندیشه متناسب با شرایط و موقعیت یک اصل همیشگی برای رسیدن به موفقیتی پایدار است. انعطاف و سازش یک ویژگی وجودی انسان محسوب می شود که برای سهل شدن حرکت در شرایط مختلف برای افراد ضروری است. هر چه قدر بیشتر بتوانیم به خود و ذهنمان عادت بدهیم و یاد بگیریم که می بایست متناسب با شرایط و موقعیت های مختلف، برنامه‏ ی هدفمند و سبک معینی را برگزینیم و ادامه دهیم، حرکت برایمان آسان تر می شود. همان طور که در فصل زمستان به خاطر سرمای استخوان سوز از حرکت باز نمی ایستیم و فقط با انتخاب لباس مناسب به مسیرمان ادامه می دهیم، باید در شرایط مختلف هم یاد بگیریم که اوضاع تغییر می کند و ما نیز با شرایط با انتخاب بهترین راه حل همراه می شویم.

ما در مدرسه زندگی زنگ زبان به همه چیز فکر کرده ایم و شرایطی را ایجاد کرده ایم تا منطبق بر آن به کودکانمان منتقل کنیم که فراگیری و اموزش نیز متناسب با شرایط و اصول خودش می تواند به شکل متنوعی برگزار شود.  

برای رسیدن به این هدف و داشتن یک برنامه ریزی اصولی  و قابل اجرا در مدرسه زندگی زنگ زبان 4 دوره فصلی با عنوان دوره بهار، تابستان، پاییز و زمستان برگزار می شود.

در هر پانسیون فصلی کودکان ما 11 هفته آموزشی را پشت سر می گذارند که برنامه ها و محتواهای آموزشی معمولا براساس شرایط جوی و آب و هوایی هر فصل مشخص می شود، به گونه ای که در فصول گرم تر (بهار، تابستان) برنامه های بازتر شادتری تدارک دیده می شود و در فصول سرد سال (پاییز و زمستان) برنامه ها آکادمیک و بیشتر ساختار کلاسی به خود می گیرد.

یک دیدگاه بنویسید

ورود به کلاس
ثبت نام
اینستاگرام