زنگ زبان به دنبال ساختن پلی فرهنگی میان ایران و دیگر ملت هاست؛ پرورش شهروند جهانی و کودکان کنجکاو، خلاق و با انگیزه اهداف اصلی این مجموعه است. یادگیری مادام العمر و کسب مهارت های زندگی و سازگاری با تغییرات در محیط های مختلف، تقویت احساس رقابت و هدف مشترک و برقراری ارتباط موثر با جامعه از دیگر اهداف این مجموعه است . امیدواریم بتوانیم به تربیت نسلی نو با تعاملی بهتر با جهان کمک کنیم.

پانسیون آلمانی

پانسیون آلمانی

آموزش زبان آلمانی یکی از اهداف بلند مدت برای ایجاد یک پل ارتباطی پایدار با جامعه آلمانی زبان است.

شاید بهتر باشد کلام آغازین را اینگونه شروع کنیم، که ما همیشه به اصل خویش بازمیگردیم، اینجاست که واقعیت پانسیون آلمانی در مجموعه زنگ زبان رنگ و رونق خود را نشان می دهد و اصالت خود را به رخ می کشد.

مدرسه زندگی زنگ زبان با هدف ایجاد پل ارتباطی با جوامع دیگر و هم چنین ایجاد یک فضای چند ملیتی برای تربیت شهروندانی جهانی، شاد، خلاق و باانگیزه طراحی و رو به رشد و پیشرفت است. فضا و اصول ایجاد مدرسه زندگی زنگ زبان با برنامه ریزی و متد تخصصی گرفت شده از الگو آموزشی انستیتو گوته آلمان تهیه شده است، الگویی که زاییده یک پروژه تحقیقاتی در سال ۲۰۰۹ در شهر بوداپست برای آموزش زبان آلمانی بعنوان زبان دوم به خردسالان بود، البته باید به این نکته توجه داشت که زنگ زبان با توجه به فرهنگ بومی طراحی و جهت یابی می شود.

درخشش ما در این است که بتوانیم آموزش زبان آلمانی را به عنوان زبان دوم برای خردسالان و کودکان خانواده هایی که ارتباطات وسیع با جامعه آلمانی زبان دارند و یا حتی قصد مهاجرت به این کشور را دارند فراهم آوریم.

در پانسیون آلمانی مجموعه تخصصی زنگ زبان با ایجاد یک فضای کاملا آلمانی زبان و با بهره گیری از ایفای نقش، پروژه های تحقیقاتی، مشاهده میدانی، نمایش عروسکی و بازی های فکری و حرکتی در تلاش برای ایجاد زبان دوم آلمانی در خردسالان و کودکان هستیم.

حقیقت دست یافتنی در پانسیون های زنگ زبان در این است که ما آموزش زبان دوم را در بستر شبیه سازی موقعیت های اجتماعی، فرهنگی، بین المللی و تفریحی ارائه می دهیم، آنچه باعث ایجاد یک فراگیری بی وقفه و مداوم می شود.

یک دیدگاه بنویسید

ورود به کلاس
ثبت نام
اینستاگرام